Garantie & Klachten
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten. Mocht er toch een probleem zijn, dan lossen we dit uiteraard op.
U kunt een klacht indienen door contact op te nemen met onze klantenservice via Wij zullen de klacht zorgvuldig behandelen.
Neem direct contact met ons op en stuur, indien mogelijk, foto’s van de schade. Wij zorgen voor een passende oplossing.
Wij streven ernaar om klachten binnen 2 werkdagen te behandelen.
Aangepaste relatiegeschenken kunnen helaas niet geretourneerd worden, tenzij er sprake is van een fout of beschadiging.
In het geval van een fout of defect dekken wij de retourkosten.
Neem contact met ons op, dan kijken we naar de beste manier om de situatie te corrigeren.
Technische relatiegeschenken komen vaak met een standaard fabrieksgarantie. Vraag onze klantenservice voor specifieke informatie.
Wij streven naar een oplossing binnen 5 werkdagen na het indienen van uw klacht.
Onze klantenservice staat voor u klaar om al uw overige vragen te beantwoorden. Neem contact met ons op via deze pagina.
Kom je er toch niet uit?
Vraag het ons!
071-2073900
Ma t/m Vr 09:00 – 17.30
Contactformulier
24/7 bereikbaar
info@relatiegeschenkenja.nl
24/7 bereikbaar